קורס שיווק והפצה למוזיקאים – CMBM
הקורס המקיף בישראל המעניק את ארגז הכלים להתנהלות עסקית, שיווק ויצירת הכנסות ממוסיקה.
הגיע הזמן שתדעו לקדם את עצמכם כאמנים ותתחילו להתפרנס מהאהבה שלכם - מוסיקה!
שעות אקדמיות
*תלוי התמחות
חודשי לימוד
*תלוי בך
עם ידע נכון ברמה גבוהה תוכל להתקדם!
שעות אקדמיות
חודשי לימוד
*תלוי בך
רוצה לשמוע עוד?
מה זה קורס שיווק והפצה למוזיקאים – CMBM?
הקורס הראשון מסוגו בישראל והמקיף ביותר עבור מוסיקאים, זמרים יוצרים, מפיקים מוסיקליים אנשי סאונד ודי ג’ייס העוסק בדברים החשובים ביותר! התנהלות עסקית, מיתוג, שיווק ובניית קהל כ- אמן מבצע, הדרכים ליצירת הכנסות שוטפות ממוסיקה בעידן המודרני של היום ולאו דווקא מהופעות, כיצד עושים נכון נטוורקינג ויוצרים שיתופי פעולה מנצחים ועוד.
מימוש פיקדון צבאי / שירות לאומי
תוכנות ההפקה במחיר מוזל לסטודנטים
תכנית שוברים ממשרד התעסוקה
למי מתאים קורס קורס שיווק והפצה למוזיקאים – CMBM ?
הקורס מתאים ליוצרים מתחילים ויוצרים ותיקים כאחד! במיוחד לאלו מכם שכבר יש להם תיק עבודות ראשוני וכבר עברו דבר או שניים בעולם המוסיקה. אותם מוסיקאים אשר רוצים לדעת לקדם את עצמם בזכות עצמם ולא להיות תלויים באף גורם חיצוני. למפיקים שרוצים להתפרנס מהיצירות שלהם על ידי הפקת שירים לאמנים אחים או מכירת ביטים במחירים גבוהים, לזמרים יוצרים שרוצים לדעת איך לסלול את דרכם בתעשייה, לדי ג’ייס יוצרים שרוצים לקדם את עצמם ולהפוך למותג מוביל בארץ ובעולם.
מי מרצה בקורס?
מאור קור
מנכ"ל המכללה ומרצה הקורס
דביר גולן
מרצה בקורס
אנשי תעשייה שהתארחו בקורס
גלעד אדמוני
מנהל אומנים והבעלים של הלייבל תקליטי יהלום
יסמין מועלם , ג’יין בורדו, אלון עדר, דניאלה ספקטור, רונה קיינן
גדי גידור
מנהל אומנים
מורן פז
תקשורת
בעלת משרד יחסי הציבור “מורן פז תקשורת” המתמחה בדוברות, מיתוג ואסטרטגיה תקשורתית בתחום התרבות, הבידור והמוסיקה. המשרד ייצג בעבר אמנים רבים, ביניהם: דודו טסה, נינט, קרולינה, אלון עדר, היהודים, אורי בראונר כנרות, עוזי רמירז, קותימאן, שי צברי, מיכה הרשליקביץ, סיון טלמור ועוד.
אלי נחום
עורך דין
עו”ד אלי נחום מייצג שורה ארוכה של אמנים מובילים בישראל, מייעץ להם בכל הקשור לצד המסחרי והמשפטי של התקשרויותיהם עם גופי התעשייה השונים ומייצג אותם בפני חברות המדיה השונות.
בין לקוחותיו של עו”ד נחום אפשר למנות את דויד ברוזה, מארינה מקסימיליאן, ארקדי דוכין, יובל דיין, דורון מדלי ועוד רבים טובים אחרים.
אביב לוסקי
מנכ"ל חברת דיגי סטייג'
שניהל את אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי של אמנים כמו:
נגה ארז, נתן גושן, אברהם טל, רן דנקר, אסף אמדורסקי, מוש בן ארי ועוד רבים..
טעימה מסדנאות העשרה לבוגרי המכללה
מה תלמדו במסגרת קורס שיווק והפצה למוזיקאים – CMBM
למתג את עצמכם כאמנים מובילים וליצור בידול מהאמנים אחרים, תבינו את עקרונות השיווק החשובים למוסיקאי, משפכים חכמים ודרכי פעולה להגדלת קהל העוקבים והמעריצים שלכם
ליצור נטוורקינג חכם שמניב תוצאות ברורות וליצור שיתופי פעולה חזקים עם אנשי מפתח נוספים מבוסס על WIN WIN
אילו חוזים צריך להכיר בתעשיית המוסיקה, ממה להזהר ואיך לעשות את זה נכון. מה הם זכויות יוצרים וקניין רוחני בעולם המוסיקה כזמר יוצר וכמפיק מוסיקלי.
איך להתנהל עסקית בצורה חכמה, כיצד לבנות תוכנית עסקית מנצחת מבוססת גאנט וניהול משימות שמוביל לתוצאות.
נרד לפרטים הקטנים
הקורס מורכב ממספר קורסים שונים המעבירים את היוצר המוסיקלי תהליך אמיתי וליווי לאורך האתגרים שבבניית מיתוג שיווק בניית קהל והתנהלות עסקית נכונה למוסיקאי. הקורס מורכב ממספר חודשי לימוד. כאשר ישנו מפגש אחד בכל שבוע הכולל תוכן תאורטי והמון פרקטיקה ותרגול מעשי כדי שכבר במהלך הקורס תראו תוצאות ברורות והתקדמות אמיתית, ולא רק לימוד תאורטי שפחות מוביל לתוצאות!
1. מיתוג ופיצוח הזהות העצמית
- חזון ואג’נדה
- בין אומנות למסחריות
- אפיון המעריץ שלי
- השפה המיתוגית שלי (ויזואלית: גרפיקה, וידאו. מיתוג קולי)
- StoryTelling
2. שיווק, בניית קהל והפצה
- בניית תוכנית אסטרטגית לשיווק
- שיווק אורגני ברשתות חברתיות וסטרימינג (פייסבוק, אינסגרם, יוטיוב, טיקטוק, ספוטיפיי)
- יצירת תוכן איכותי
- תהליך הפקת קליפים
- רדיו וסטרימינג (Spotify, Apple, Youtube, Soundcloud)
- חברות הפצה Distribution
- שיווק ממומן ברשתות חברתיות וסטרימינג (פייסבוק, אינסגרם, יוטיוב, טיקטוק, ספוטיפיי)
- יחסי ציבור, עיתונאות
- משפיענים
- EPK מנצח
3. התנהלות עסקית חכמה – שמובילה לתוצאות
- בניית תוכנית עסקית – קצרה וארוכת טווח
- ניהול ותכנון תזרים הכנסות מול הוצאות
- שיתופי פעולה ונטוורקינג – כמה ואיך?
- ספונסרים
- ניהול זמן וניהול משימות
- עוסק פטור, מורשה, והתנהלות מול רשויות, מנהל ורואה חשבון
- חוזים והסכמים שחייבים להכיר בתעשיית המוסיקה
- מנהל אישי – כן, לא, למה ומתי?
- גיוס השקעות – גיוס המונים – Crowd Funding
- מועדוני מעריצים – איך כמה ומתי?
4. תעשיית המוסיקה
- חברות תקליטים (Label)
- חברות בוקינג (Booking)
- זכויות יוצרים
- חברות אקו”ם, פדרציה
- שימוש הוגן, מדיניות רמיקסים, קאברים וכו’
- זכויות מאסטר
- השראה לעומת העתקה
5. להתפרנס ממוסיקה בעידן דיגיטלי גלובלי
- תמלוגים, איך כמה ומתי?
- חברות פרסום, חברות לייסנסינג
- סינכרוניזציה ל: טריילרים, פרסומות, סרטים, סדרות טלוויזיה, משחקי מחשב ואפליקציות
- פלטפורמות לספריות דיגיטליות
- מתן שירותים כ- פרי לאנסר בעידן הדיגיטלי
6. התנהלות בהופעה “לייב”
- מתי ואיך לגבות על הופעות
- פרמטרים להתחשב בהם לפני בחירת מקום
- עשה ואל תעשה על הבמה (+דברים שאומרים/לא אומרים על הבמה)
- הכנות לקראת הופעה (+לא לשכוח לעשות ביום המופע)
- דברים שכל מוזיקאי חייב לדעת כשעובדים עם סאונדמן
- איך להיות טוב במופע חימום
- דברים לעשות ברגע שסגרת הופעה/סבב הופעות
- בוגר מסלול CMP בהצלחה
- בוגר מסלול SSW בהצלחה
- בוגר קורס CDJ בהצלחה
- זמר יוצר/ די ג’יי/ מפיק מוסיקלי שלא למד במכללה, אבל הספיק להוציא סינגלים/EP/אלבום – השמעת שירים בפגישת הייעוץ
- מעבר ראיון אישי עם יועץ לימודים
הקורס נועד לתת לכם את הכלים הטובים ביותר להצליח בעולם המוסיקה כדי שתצליחו להתפרנס מהתשוקה והאהבה האמיתית שלכם – מוסיקה! כדי שתדעו לקדם את עצמכם בכוחות עצמכם בכל עולם המוסיקה. כדי שלא תצטרכו להיות תלויים בגורמים חיצוניים ובטח לא לשלם אלפי ועשרות אלפי שקלים עבור דברים שתוכלו ותדעו לעשות בעצמכם.
שלב 1: השאירו פניה באתר או חייגו אלינו
תקבלו פרטים ראשוניים בטלפון
ונתאם לכם פגישת ייעוץ ללא עלות
שלב 2: פגישה עם יועץ לימודים מוסמך
נבין מה המטרות והיעדים שלכם
תקבלו פרטים מלאים על הקורסים
והמסלולים השונים במכללה.
תעברו מבחני התאמה לבדיקת רמה
מתחילים או מתקדמים.
שלב 3: תבחרו את הקורס/מסלול הרלוונטי אליכם
תבנו מערכת שעות מותאמת
לימים והשעות שנוחים לכם.
בודקים זכאות למלגות ושכר לימוד.
בדוק זכאותך למלגת לימודים
תעודת הסמכה מקצועית מוענקת במסלולי הלימוד המלאים
הנחות לחנויות מוסיקה וחברות פלאגינים למחזיקי כרטיס הסטודנט שלנו
לנרשמים: הצטרפות לקהילה של Just Music!
תעודת הסטודנט המקנה הנחות על הציוד האולפני ו-VST's מהמובילים בשוק
למה כדאי ללמוד קורס שיווק והפצה למוזיקאים – CMBM ב-Just Music?
- מתן יחס אישי, אכפתי ושווה לכל סטודנט.
- חווית לימודים קבוצתית שמעודדת שיתופי פעולה.
- שמירה על רמת לימודים גבוהה ועדכנית.
- שעות תרגול מעשיות רבות בליווי מקצועי.
- 10 שנות מיומנות בהכשרת מפיקים ואנשי הסאונד.
- עידוד והתמדה תוך מעקב אישי אחר ההתקדמות שלך.
הבוגרים שלנו
בוגרי המכללה מספרים על חווית הלימוד וההצלחה יומיומית
בוגרת המכללה אווה רוזן מספרת על קורס די ג'יי
בוגר המכללה יונתן ניזרי על קורס הפקה
מרסלה מורי | מסלול הפקה אלקטרונית
יאיר אסבן | הופעה ממסיבת סיום מסלול
אמרה דסטה | הופעה ממסיבת סיום מסלול
ספיר סילברמן | הופעה ממסיבת סיום מסלול
בוגרת המכללה ליז לוי מספרת על קורס הפקה
בוגר המכללה אסף בראון מספר על קורס הפקה
בוגרת המכללה רז סימון מספרת על קורס הפקה
בוגר המכללה קורן שובי מספרת על קורס הפקה
בוגר המכללה שגיא סיני מספר על קורס הפקה
שאלות נפוצות
האם דרוש ציוד ללימודי הפקה?
הציוד הנדרש ללימודי הפקה הוא מחשב נייד ואוזניות over head (אוזניות קשת).