מהו המסע שעברת בשביל להגיע למקומך היום?
“נולדתי בירושלים, התחלתי לשיר בכיתה ב׳ והתאהבתי במוזיקה,
השתתפתי בכוכב נולד בגיל 18 (בעונה של מרינה מקסימיליאן) ואז הלכתי ללמוד הפקה.
עברתי מסע די מטורף. התחלתי ללמוד הפקה בגיל 20 במכללה שלא קיימת היום (מיוזיק) והייתי בין הבנות היחידות שהיו.
עבדתי על קיובייס כמה שנים ואז עברתי לאבלטון
כי היה בי רצון להשתמש בתוכנה להופעות חיות.
הוצאתי הוצאתי מוזיקה שלי באנכלית במשך שנים ועבדתי עם BORGORE,
חיממתי אמנים בינלאומיים כמו מייג׳ור לייזר, ג׳ייסון דרולו, קליס, דיסקלוז׳ר ועוד
והופעתי בפסטיבלים גדולים כמו glastonbury festival שהוא אחד הפסטיבלים הכי גדולים באירופה.
בשנתיים האחרונות עברתי ליצור מוזיקה בעברית,
התארחתי באלבום של טונה והוא התארח באלבום שלי,
שיתפתי פעולה עם עוד אמני היפהופ כמו סוויסה, דור3,
עטר מיינר וגם אמנים אחרים כמו אברהם טל, נתן גושן ועוד.
כתבתי שירים לאמנים אחרים כמו למשל מרגי ושחר סאול
ובימים אלה אני עובדת על אלבום שני בעברית עם אירוחים של הרבה ראפרים ואמנים מעניינים ביותר.
העניין המרכזי אצלי זה בעצם גם לכתוב, גם להלחין, גם להפיק, ולאחרונה גם למקסס את המוזיקה שלי בעצמי”
אילו קשיים היו לך בדרך?
“1. להיות אישה בתחום מגה גברי 🙂
2. לא היה פשוט לעשות בישראל מוזיקה באנגלית בשנים ההן
שלפני אסף אבידן ונגה ארז – ובטח כשמדובר במוזיקה שהיא יותר אדג׳ית ואלטרנטיבית”
עדי, ממי את מקבלת השראה לעשיה המוסיקלית שלך?
“ממלא מוזיקאים ומפיקים כמו –
פארל, קניה ווסט, טראוויס סקוט, ריק רובין,
סזה, סאמר ווקר, דוג׳ה קאט, רוזליה וכמובן גם חבר׳ה ישראלים כמו – טונה,
ניר דנן, יסמין מועלם, רביד פלוטניק, עדן דרסו, מיכאל כהן, שקל, פלד, אורי שוחט ועוד רבים וטובים”
מה ערך המוסף שאת מביאה ללימודים?
“היכולת להנגיש את החומר ולעשות אותו מאד פשוט ולא מאיים. המטרה היא שיהיה ברור, פשוט וכיף.”
מה הטיפ המקצועי שלך לדור הבא?
“לא ללכת לפי חוקים ומה נכון / לא נכון בז׳אנרים מסוימים
ופשוט להרשות לעצמכם לשחק כמו ילדים ולעשות שטויות.
רק ככה בעיני קורים קסמים אמיתיים. כשמרפים ונותנים לדברים לקרות ולבוא מעצמם. “
מה חשוב לך להעביר לדור הבא?
“שאין דבר כזה ״טכנופוב/ית״.
הרבה פעמים יש רתיעה ממחשבים ומטכנולוגיה
ואני מבינה את זה לגמרי אבל אין דבר כזה אדם שהוא טכנופוב –
עם הסבר פשוט ורגיש, וליווי בונה – אין בנאדם שלא יכול ליצור בתוכנה
ולהנות מהעולמות היצירתיים שהיא מציעה.
ושהעתיד הוא מוזיקאים שעושים הכל – מהטקסט, דרך הלחן ועד ההפקה.”